استانها » الناز حسینی » کردستان
کد خبر : 747714
یکشنبه - 2 تیر 1398 - 12:50

جلسه کمیته اسکان و پذیرایی کنگره مشاهیر کُرد برگزار شد

با حضور سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان، جلسه‌ای به منظور برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اسکان و پذیرایی مدعوین کنگره مشاهیر کُرد امروز ۲۷ خرداد ماه برگزار شد.

جلسه کمیته اسکان و پذیرایی کنگره مشاهیر کُرد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان، جلسه‌ای به منظور برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اسکان و پذیرایی مدعوین کنگره مشاهیر کُرد امروز ۲۷ خرداد ماه برگزار شد.

علوی مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت رعایت اصول تشریفات و مهمان نوازی طی برگزاری کنگره مشاهیر کُرد، اظهار داشت: مشاهیر الگوهای ما در عرصه فرهنگ و هنر هستند بنابراین پاسداشت و بزرگداشت این بزرگواران بر همه ما واجب است.

وی به لزوم معرفی بیشتر مشاهیر به منظور دنباله روی جوانان از این بزرگان تاکید کرد و افزود: اقدام مثبت برنامه ریزی برای برگزاری کنگره مشاهیر کُرد، قابل تقدیر است.

قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اعلام برنامه و اقدامات صورت گرفته شده جهت هرچه بهتر و باشکوتر برگزار کردن کنگره مشاهیر کُرد اظهار داشت: از کلیه ارگان‌های دولتی و خصوصی انتظار می‌رود نهایت همکاری را با برگزار کنندگان این مراسم صورت دهند.