استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 773126
شنبه - 29 تیر 1398 - 11:44
در راستای اهداف و برنامه‌های پدافند غیر عامل؛

جلسه کارگروه انرژی شورای پدافند غیرعامل استان مازندران تشکیل شد

در راستای اهداف و برنامه‌های پدافند غیر عامل، جلسه کارگروه انرژی شورای پدافند غیرعامل استان مازندران با حضور اعضای کارگروه در ساری تشکیل شد.

جلسه کارگروه انرژی شورای پدافند غیرعامل استان مازندران تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در راستای اهداف و برنامه‌های پدافند غیر عامل، جلسه کارگروه انرژی شورای پدافند غیرعامل استان مازندران با حضور اعضای کارگروه در ساری تشکیل شد.

“جعفر احمدپور” رییس کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان ضمن تأکید آمادگی در برابر مخاطرات و تهدیدات و تمرین برای مقابله، افزود: آسیب شناسی و بررسی زیرساختها و کنش آنها بر یکدیگر در مواقع تهدید از مهمترین اقدامات می‌باشد که بایستی در اولویت دستگاهها قرار گیرد.

وی گفت: مدیریت بحران بخشی از مدیریت استراتژیک است که طی سال‌های اخیر بعنوان یکی از برنامه‌های اصلی در شرکت گاز اجرایی شده و نمود اجرایی این امر در بحران‌های اخیر نمایان شد.

احمدپور، آمادگی نیروها و آماده به کار بودن تجهیزات را ضروری دانست و اظهار داشت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد و باید برای مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل آماده باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: از جمله تمهیدات شرکت گاز استان در راستای پدافند غیرعامل شناسایی نقاط بحرانی در شبکه‌ها، گلوگاه‌های افت فشار، انجام مطالعات شرایط اضطراری مدیریت بحران در سطح ادارات و شناسایی فرآیند HAZOP در ایستگاه CGS طبقده و TBS 22 بهمن ساری است.