تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 375743
یکشنبه - 14 مرداد 1397 - 22:51

جعبه آیفون های سال جدید خالی تر از همیشه خواهدشد

اپل گوشی های سال آینده خود را بدون دانگل روانه بازار فروش می کند. کمپانی اپل که در چند روز اخیر به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کرده است ساعاتی پیش خبری را در اختیار کاربران قرار داد که باعث ناراحتی کاربران این برند محبوب شده است.

جعبه آیفون های سال جدید خالی تر از همیشه خواهدشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این خبر نشان می دهد که گوشی های آیفون سال جدید بدون کابل تبدیل به جک ۳.۵ میلی متری روانه بازار خواهد شد.

شاید در ابتدا این خبر به نحوی مورد بررسی قرار گیرد که اپل قصد دارد جک ۳.۵ میلی متری را به گوشی های هوشمند خود برگردارند اما این جک که از گوشی های دو سال اخیر آیفون حذف شده است به نظر قرار است اپل را در فروش ایر پاد های این برند کمک کند. داستان از این قرار است که به نظر می رسد اپل دانگل تبدیل جک ۳.۵ میلی متری به لایتنیگ را از جعبه گوشی های سال جدید خود حذف خواهد کرد تا بتواند ایرپاد های خود را به فروش برساند . قیمت این کابل البته به گونه ایی است که این موضوع را برای کاربران ایجاد خواهد کرد که خرید ایر پاد ها منطقی خواهد بود . این دانگل ۹ دلاری تا سال گذشته به صورت پیشفرض در تمام گوشی های این برند قرار گرفته است.

در حال حاضر حذف کردن برخی موارد مانند هنزفری در برند های چینی اتفاق خیلی عجیبی نیست و برند هایی مانند شیائومی در گوشی های خود این اتفاق را رقم خواهد زد اما این موضوع در یک برند گران قیمت بسیار ناراخت کننده است و به نظر می رسد کاربرانی که گوشی های گران قیمت آیفون را خریداری می کنند انتظار دارند که تمام موارد مورد نیاز خود را به همراه این گوشی هوشمند داشته باشند و از طرفی نیز به نظر این اتفاق عجیب است که در جعبه گوشی های آیفون سال ۲۰۱۹ هنزفری هایی وجود خواهد داشت که اجازه استفاده از آن برای کاربران است اما اگر بخواهند از هنزفری دیگری استفده کنند یا از کابل AUX استفاده کنند باید یک هزینه ۹ دلاری را پرداخت کنند که به نظر بسیار ناراحت کننده خواهد بود.