استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 814717
شنبه - 9 شهریور 1398 - 11:19

جشن عاطفه‌ها در کردستان برگزار می‌شود

مرحله نخست جشن ملی عاطفه‌ها در تاریخ‌های هفتم و هشتم شهریورماه باهدف جمع‌آوری کمک برای تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مرحله نخست جشن ملی عاطفه‌ها در تاریخ‌های هفتم و هشتم شهریورماه باهدف جمع‌آوری کمک برای تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: باهدف تأمین نیازهای تحصیلی خانواده‌های نیازمند و در آستانه بازگشایی مدارس، جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار «بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم» برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن در تاریخ هفتم شهریورماه با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر کلیه شهرستان‌ها و روز جمعه هشتم شهریورماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می‌شود.

رحیمی گفت: مرحله دوم این جشن نیز در دهم شهریورماه و در سطح مدارس کلیه شهرستان‌ها با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان باهدف کمک به محصلین نیازمند همان مدارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نیکوکاران جهت مشارکت در این جشن می‌توانند هم از طریق واریز کمک نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم به‌صورت اهدای لوازم التحریر، پوشاک و کمک‌های غیر نقدی کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: یکی دیگر از روش‌های سریع و آسان مشارکت در این جشن پرداخت کمک به‌صورت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۷۸۸۷۷ و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از طریق گوشی تلفن همراه است.