استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 770761
چهارشنبه - 26 تیر 1398 - 13:47

جشن روز تامین اجتماعی در قم برگزار شد

جشن روز تامین اجتماعی توسط اداره کل تامین اجتماعی استان قم با حضور کارکنان شاغل و بازنشسته در هفتمین روز از هفته تامین اجتماعی برگزار شد.

جشن روز تامین اجتماعی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در این جشن که روز سه شنبه در قم برگزار شد ، ” علی اصغر دادخواه ” مدیرکل تامین اجتماعی استان خدمات ارایه شده به جامعه بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان در قم را تشریح کرد.

وی گسترش همکاری و تعامل مؤثر و کارآمد با نهادها و مراجع سیاستگذار کلان استان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم را از اولویت های کاری این اداره کل برشمرد و افزود: با توجه به تاثیر گذاری تصمیمات متخذه از سوی دولت، مجلس و … در اهداف، سیاستها و برنامه های سازمان، به منظور ایجاد هماهنگی و هم سویی در راهبردهای بلند مدت حوزه تامین اجتماعی و حفظ ثبات و پایداری سازمان و همچنین فراهم نمودن زمینه های ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین ، تعاملات سازنده ای با نهادهای مذکور در سطح استان قم صورت پذیرفته است.

دادخواه از بهبود شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم گفت و تصریح کرد: خدمات تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان قم چشمگیر بوده و در شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در قم با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو هستیم که ناشی از تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.

اجرای برنامه توسط گروه سرود انصار الحجه قم، اجرای تئاتر و نمایش از سوی هنرمندان قمی و اجرای برنامه های شاد از بخش های دیگر این مراسم بود.
در این جشن از برگزیدگان مسابقات ورزشی هفته تامین اجتماعی و همچنین تعدادی از کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان تقدیر شد.