استانها » البرز
کد خبر : 731187
دوشنبه - 13 خرداد 1398 - 12:26

جشنواره کارآفرینان برتر در البرز برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در البرز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، اسماعیل خلیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرزگفت: ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان از ۸ خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۱ تیر ماه ادامه دارد؛ فرآیند ثبت نام در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت صورت می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز انجام فعالیت های بنیادی در راستای توسعه و ترویج کارآفرینی را یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و بیان کرد: هرساله این وزارتخانه اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می کند؛ در این جشنواره افرادی که تلاش های آنان تحول قابل توجهی در صنعت پیرامون ایجاد کرده شناسایی می شوند.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آن ها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی است.

خلیلی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می توان به ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کار آفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: کارآفرینان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند جهت ثبت نام به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به نشانی اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: کارآفرینان همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز واقع در میدان آزادگان، بلوار امام رضا (ع)، خیابان اردلان ۳، مدیریت اشتغال و کارآفرینی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱