رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 379565
دوشنبه - 22 مرداد 1397 - 11:30
معاون امور استان‌های صداوسیما خبر داد

جزئیات بیست‌ویکمین جشنواره تولیدات مراکز استا‌ن‌ها

معاون امور استان‌های صداوسیما با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استا‌ن‌ها و معرفی چهره‌های جوان و موفق در مراکز استانی، بر ضرورت بومی‌سازی برنامه‌ها و توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های منطقه‌ای و استانی تأکید کرد.

جزئیات بیست‌ویکمین جشنواره تولیدات مراکز استا‌ن‌ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، نشست خبری تشریح جزئیات برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما صبح امروز -دوشنبه ۲۲ مردادماه- با حضور «علی دارابی» معاون امور استان‌های صداوسیما و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم دارابی طی سخنانی گفت: در مجموع مرکز چهارمحال و بختیاری با ۱۵ جایزه برتر ۱۳ جایزه و دو هدهد زرین جشنواره در ردیف مراکز برتر کشور قرار گرفت و به عنوان میزبان جشنواره بیست و یکم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی در سال آینده معرفی شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره و معرفی چهره‌های جوان و موفق در مراکز استانی، بر ضرورت بومی‌سازی برنامه‌ها و توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های منطقه‌ای و استانی در هر یک از مراکز شد.

دارابی تصریح کرد: تاکنون بیست دوره این جشنواره برگزار شده و دستاوردهای مهمی داشته که از جمله آنها انگیزه ‌بخشی به برنامه‌سازان و معرفی چهره‌های برگزیده در سطح ملی و  بین‌المللی بوده است.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها تابستان ٩٧ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/