با تلاش و همت راهداران سخت‌كوش

جریان آرام تردد زائران اربعین حسینی ادامه دارد

با وجود استقبال بالای زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران و حجم بالای تردد زائران از این پایانه مرزی و همزمان شدن پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی امسال با بارش‌های نسبتا شدید پاییزی در استان ایلام، ۳۰ اکیپ راهداری با آماده‌باش کامل و ارایه خدمات شبانه‌روزی در محورهای منتهی به مرز مهران، راه را بر زائران هموار ساخته‌اند.

جریان آرام تردد زائران اربعین حسینی ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان با اعلام این خبر افزود:  با آماده‌باش کامل این اکیپ‌های راهداری به صورت ثابت و سیار مشتمل بر ۲۵۰ راهدار و با استفاده از ۲۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری طی روزهای گذشته نسبت به انجام عملیات راهداری و ریزش‌برداری در  محورهای منتهی به مرز مهران اقدام شده است  به طوری که با وجود شرایط سخت جوی  ، پاکسازی محورها در کمترین زمان ممکن انجام شده است  و جریان پیاده‌روی زائران حسینی به آرامی تداوم دارد.

وی خاطر نشان کرد: اکیپ های راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران در قالب سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی نسبت به ریزش برداری و پاکسازی محورها اقدام کرده اند . این در حالی است که علاوه بر آماده باش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ، راهداران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای همدان ، لرستان و کرمانشاه نیز به صورت معین ، به ارایه خدمات به زایران پرداختند.
مطاعی گفت : در استان خوزستان کلیه عوامل راهداری در آماده‌باش کامل بوده و در قالب ۱۵ اکیپ ثابت وسیار ، محورهای شریانی مورد تردد زایران حسینی  را به صورت سه شیقت کاری با حضور ۲۱۰ نفر تحت پوشش قرار داده اند و با استفاده از ۱۸۰ دستگه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک راهداری  به انجام پاکسازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اقدام کرده اند .
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین اظهار داشت:  در انجام عملیات پاکسازی محورهای یاد شده در استان خوزستان علاوه بر راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای همدان ، لرستان و کرمانشاه نیز به صورت معین ، به ارایه خدمات به زایران پرداختند .