مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان:

جایگاه معلم در ایران جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان با حضور در پردیس حضرت فاطمه زهرا(س) اصفهان ضمن بازدید از این مجموعه دانشگاهی در گفت و گوی صمیمی در جمع دانشجو معلمان به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

جایگاه معلم در ایران جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان با حضور در پردیس حضرت فاطمه زهرا(س) اصفهان ضمن بازدید از این مجموعه دانشگاهی در گفت و گوی صمیمی در جمع دانشجو معلمان به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

مهناز احمدی دستجردی بیان داشت: نقش معلم یک نقش خاص در جامعه است که  همه در برابر این جایگاه کرنش می کنند، لذا جایگاه معلمی جایگاه وارسته ترین اشخاص است و باید به خوبی خود را برای این جایگاه آماده کنید که رسالت دشواری بر عهده دارید.

مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان افزود:جایگاه معلم در ایران اسلامی جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که ارزش های انقلاب والاترین ارزش ها ست و بهترین  حافظ این ارزش ها  معلمان می توانند باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که توانستند به شغل شریف معلمی راه پیدا کنند و قدم در این عرصه متعالی بگذارند باید بدانند که این مورد مربوط به عنایت پروردگار منان نسبت به آنها بوده و از جانب خدا انتخاب شده اند .

احمدی اظهار کرد: وظیفه خطیر معلمی، تعهد و مسئولیت معلمان نسبت به نسل آینده  نکاتی است که باید سرلوحه فعالیت و زندگی شما دانشجو معلمان باشد و در این صورت است که یک دانشجو معلم در آینده نه چندان دور معلم موفقی خواهد شد. وی از دانشجو معلمان خواست مطالعه منظم و فعالیت های فرهنگی را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهند چرا که ما نیازمند نسلی آگاه ، دانا و توانا هستیم . ملتی که با کتاب و مطالعه بیگانه شوند شکست سرنوشت محتوم آنها خواهد بود.

در ادامه این نشست مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان؛ طی یک جلسه  پرسش و پاسخ صمیمانه سوالات دانشجو معلمان در حوزه های مختلف آموزشی، رفاهی،خدمات را پاسخ گفتند.