استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 800089
جمعه - 25 مرداد 1398 - 17:14

ثبت ۶۸ شرکت در خراسان شمالی

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: تعداد ۶۸ شرکت طی سه ماهه سال ۹۸ در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۵ شرکت تجاری و تعاونی و ۲۳ موسسه است.

ثبت ۶۸ شرکت در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، قدرت حاجی پور اظهار کرد: درسه ماهه سال ۹۸ تعداد ۶۸ شرکت به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۵ شرکت تجاری و تعاونی و ۲۳ موسسه است.

وی با اشاره به تعداد بیش از ۱۲ هزار شرکت و موسسه در استان و انتقال تمامی پرونده‌های ثبت شرکت‌ها و مؤسسات به مرکز استان افزود: تمامی خدمات ارائه‌شده در ثبت شرکت‌ها اعم از تعیین نام تأسیس تغییرات و انتشار روزنامه رسمی، پلمپ دفاتر به‌صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد و بی‌شک بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین در ارائه خدمات نقش مهمی در شفاف‌سازی، ارتقـاء سلامت اداری، سرعت در عملکرد، کاهش فرایندها، کاهش مراجعات متقاضیان و درنتیجه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی ادامه داد: در مدت سه ماهه سال جاری ۵۸۳ مورد تغییرات انجام‌شده در ثبت شرکت‌ها نیز به ثبت رسیده است.

وی افزود: مراجعین می‌توانند با مراجع به درگاه اینترنتی به آدرس irsherakat.ssaa.ir از آخرین روند پرونده خود و همچنین مطالعه مقررات در خصوص ثبت شرکت، موسسه و کلیه امور مربوطه اقدام کنند.

حاجی پور همچنین افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات از اصالت  شرکت‌های ثبت‌شده به سایت ilenc(سایت شناسه ملی) و همچنین مشاهده آگهی ثبت و یا تغییرات شرکت‌ها   به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/