استانها » قم » محمد توکلی
کد خبر : 904807
سه شنبه - 26 آذر 1398 - 11:54

ثبت نام ۹۵ درصد از مشترکین در راستای طرح حذف قبوض کاغذی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مشترکین اطلاعات خود را جهت حذف قبوض کاغذی ثبت کرده اند افزود:تعداد کل مشترکین برق استان قم بیش از ۵۷۰ هزار اشتراک است که تاکنون بیش از۵۴۵ هزار مشترک اطلاعات خود را برای حذف قبوض ثبت کرده اند.

ثبت نام ۹۵ درصد از مشترکین در راستای طرح حذف قبوض کاغذی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید مجتبی حسینی با بیان اینکه ۲۵ هزار مشترک برق قم اطلاعات خود را در سامانه قبوض الکترونیکی ثبت نکرده اند، ادامه داد:مشترکینی که تاکنون پیامک قبض الکترونیک دریافت نکرده اند می توانند شناسه قبض برق خود را از طریق سایت شرکت توزیع برق استان به نشانی www.qepd.co.ir ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۱۲۱ و یا سامانه ۳۱۲۱جهت دریافت قبض الکترونیکی به ثبت برسانند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم با بیان اینکه قبض الکترونیکی با سرشماره ۱۰۰۰۱۰۰۱۲۱ ارسال میگردد و مشترکین پس از بررسی صحت اطلاعات اشتراک خود به پرداخت آن اقدام نمایند افزود : مشترکینی که شناسه قبض در اختیار ندارند می توانند شماره بدنه ساختمانی که روی کنتور درج شده است را در بخش میز خدمت سایت شرکت وارد و شناسه قبض را دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه هم اکنون قبوض الکترونیک برق با ۹ روش قابل پرداخت است ادامه داد: پرداخت از طریق اپلیکیشن های مورد تایید، سایت شرکت برق قم، پیوند (لینک) موجود در پیامک قبوض الکترونیک، دستگاههای خود پرداز، دستگاههای کارتخوان ، دفاتر پیشخوان و ICT روستایی امکان پذیر است.
وی ادامه داد : مشترکین با یک بار ثبت شناسه قبض در اپلیکیشن های معتبرمی توانند جزئیات قبض خود را در هر دوره مشاهده و پرداخت نمایند.