استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 825038
پنجشنبه - 21 شهریور 1398 - 00:14

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس تا ۳۱شهریور ماه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در مورد شرایط عمومی ثبت نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدرسه توضیحاتی را ارائه کرد.

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس تا ۳۱شهریور ماه

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مرتضی عزتی ابزار داشت  : ثبت نام رانندگان  تاکسی متقاضی سرویس مدرسه  از هفته قبل آغاز شده است .

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی و شخصی دارای مجوز  پس از کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز، می بایست به یکی از دفاتر شرکت های تاکسیرانی مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهند گفت: رانندگان می بایست با در دست داشتن مدارکی همچون اصل کارت ملی و شناسنامه مالک خودرو و راننده، اصل گواهی نامه رانندگی، اصل گواهی عدم اعتیاد، اصل گواهی سوء پیشینه، اصل بیمه نامه خودرو، اصل معاینه فنی خودرو ،عکس راننده، اصل کارت خودرو و غیره به دفاتر مراجعه کنند.

به گفته عزتی ، در صورتی که راننده مالک خودرو نباشد، حضور مالک خودرو به همراه اسناد هویتی هنگام ثبت نام الزامی است.

وی با بیان اینکه ثبت نام به معنی تایید راننده نیست، گفت: راننده باید تایید خود را از شرکت حمل و نقلی مجاز پیگیری کند و تا زمانی که راننده شرکت تحت پوشش خود را اعلام نکند، ثبت نام وی قطعی نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس حتما می بایست در سامانه «سپند» ثبت نام کنند  گفت: ثبت نام از رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدرسه  تا ۳۱ شهریور ماه جاری ادامه دارد و اولویت سرویس دهی با تاکسی های ثبت نام کننده می باشد .

وی در پایان ابزار داشت : در سال گذشته تحصیلی ۲۰۰۰۰ دانش آموز در قالب ۴۵۰۰ سرویس شرکت های حمل و نقلی سازمان تاکسیرانی سرویس دهی شده اند.