استانها » البرز
کد خبر : 593335
یکشنبه - 9 دی 1397 - 22:40
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز مطرح کرد

ثبت زیباترین تصویر پیروی یک امت از ولایت در ۹ دی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز ۹ دی را عیار شناسایی حق از باطل برشمرد و گفت: این روز را باید زیباترین تصویر پیروی یک امت از ولایت بدانیم.

ثبت زیباترین تصویر پیروی یک امت از ولایت در ۹ دی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حماسه ۹ دی، اظهار داشت: اصحاب رسانه دلسوزان انقلاب و حامیان نظام هستند که در هر شرایطی از رسالت خود دست نمی‌کشند و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

وی با بیان اینکه حماسه شکوهمند ۹ دی توسط ملتی بزرگ رقم خورد، افزود: ۹ دی را برگ زرین نظام و انقلاب می‌دانیم چرا که مردم زخم دیده از دشمنان داخلی و خارجی برای حفظ بقای نظام با تمام توان خود در صحنه حاضر شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با اشاره به اینکه زخم دشمن مردم مارا قوی‌تر می‌کند، بیان کرد: مردم در سال ۸۸ از یاران دیرین انقلاب که اکنون چهره نفاق خود را نمایان کرده بودند زخم خوردند.

عباسی ۹ دی را عیار شناسایی حق از باطل برشمرد و گفت: این روز را باید زیباترین تصویر پیروی یک امت از ولایت بدانیم.

وی به حضور طلاب در ایجاد صحنه شکوهمند ۹ دی اشاره کرد و یادآور شد: قشر طلبه نیز هم‌رنگ و همصدا با سایر مردم در صحنه حاضر شدند و ندای ولایت‌پذیری سر دادند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با بیان اینکه باید خدا را بابت این آگاهی مردم شاکر باشیم، تصریح کرد: در حوادث سال ۸۸ چهره‌های نفاقی که در میان ما بودند شناسایی شدند و آینده کشور و نظام نیز بیمه شد.

عباسی در پایان با تأکید بر اینکه دشمن هرگز از ما دست نخواهد برداشت، خاطرنشان کرد: اکنون نیز هستند کسانی که در گوشه و کنار از فتنه ۸۸ حمایت می‌کنند و به راحتی می‌توانیم عیار آن‌ها را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/و