استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 536982
چهارشنبه - 30 آبان 1397 - 13:28
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان عنوان کرد:

ثبات و امنیت در استان همدان حاکم شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: سعی کردیم ثبات و امینت و آرامش استان حفظ شود.

ثبات و امنیت در استان همدان حاکم شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: سعی کردیم ثبات و امینت و آرامش استان حفظ شود.

قادری، همدان-“آیت الله غیاث الدین طه محمدی” در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه شکرگزار مردم قدرشناس همدان هستم، گفت: در عرف ما قدرشناسی به  معنی درک ارزش واقعی هر چیزی با شکرگزاری اشتباه گرفته می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حفظ ثبات و امنیت موجود در استان افزود: یکی از مسوولان بلندپایه عنوان کرد که خوشبختانه از همدان خبر بدی نشنیدیم که باید قدردان این موضوع بود.

وی تصریح کرد: در یک شرایط استثنائی و مشکلاتی که دشمنان تراشیدند، مسئولیت استانداری در همدان آسان نبود.

۵۰ طرح بهداشتی نیز در سطح استان در حال اجراست

” دکتر حبیب الله موسوی بهار” نیز از ساخت مرکز جامع سرطان در استان با همراهی خانواده مرحوم فرشچیان با پیگیری‌های آقای نیکبخت خبرداد و گفت: در دوران مدیریت آقای نیکبخت حمایت زیادی از عمران بهداشتی در سطح استان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه ۳۱۸ پروژه بهداشتی و بیش از ۲۰۰ پروژه افتتاح شده است، تصریح کرد: ۵۰ طرح بهداشتی نیز در سطح استان در حال اجراست که در دهه فجر ۲۷ طرح افتتاح می‌شود.

وی پشتیبانی نیکبخت از طرح نظام تحول سلامت، خرید و آماده سازی ۵ مرکز سی تی اسکن برای راه اندازی در همدان و شهرستان های شمالی استان و رویدادهای اخیر و مهم بین المللی و جهانی در حوزه گردشگری را از دیگر خدمات ماندگار وی عنوان کرد.

موسوی بهار خرید و تجهیز چهار مرکز سی‌تی‌اسکن را در چهار شهرستان از برنامه‌های آینده دانست و گفت: بیمارستان بزرگ و جدیدی نیز به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ابراز داشت: انتخاب لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، برگزاری اجلاس‌های گردشگری بین‌المللی در استان ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی و توسعه گردشگری، انتخاب ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت بخشی از اقدامات استاندار همدان بوده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان را در وضعیت پیشرفت می‌بینیم، اظهار کرد: همدان در وضعیت سکته نیست که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.