استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 865361
جمعه - 3 آبان 1398 - 21:15

تیم کشتی اترک می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد

رئیس سازمان لیگ برتر کشتی کشور وضعیت میزبانی تیم اترک را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: از نظر فنی این تیم با افزوده شدن کشتی گیران خارجی می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

تیم کشتی اترک می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عبدالمهدی نصیرزاده  با وضعیت میزبانی اترک خراسان شمالی در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور اظهار کرد: این میزبانی و حضور مردم ازجمله خاطره‌انگیزترین روزهای لیگ برتر کشتی استان و کشور شد.

وی حضور تماشاگران پرشور بجنوردی را بسیار باارزش توصیف کرد و افزود: حضور مردم و مسئولان در کنار تیم اترک دارای ارزش فوق‌العاده‌ای است که نشان از حمایت کامل از تیم اترک دارد.

رئیس سازمان لیگ کشتی با ارزیابی فنی دیدار دو تیم اترک و بازار بزرگ ایران خاطرنشان کرد: نتیجه قابل قبولی برای تیم اترک در مقابل قهرمان چندید دوره لیگ برتر و حتی باشگاه‌های جهان حاصل شد و می‌تواند هواداران را به آینده امیدوار کند.

وی افزود: استفاده اترک از کشتی گیران خارجی خود طی هفته‌های آینده می‌توان این تیم را به رقیبی جدی و مدعی برای کسب عناوین برتر مسابقات تبدیل کند.

نصیرزاده در انتها زیرساخت‌ها و امکانات میزبانی مسابقه را در حد رقابت‌های بین‌المللی توصیف کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود تا برای رقابت‌های آینده اقدام به بلیط‌فروشی در راستای ایجاد نظم در حضور تماشاگران و همچنین نصب تلویزیون شهری در خارج از محل مسابقه برای سایر افراد شود.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر کشتی در سالن شهید علیدخت بجنورد برابر بازار بزرگ ایران مال نتیجه را ۷ بر ۳ واگذار کرد.

انتهای پیام/