تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 144028
یکشنبه - 7 آبان 1396 - 11:17

تیزر جدید اچ‌تی‌سی U11 پلاس حاشیه کمی را در اطراف صفحه نمایش نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،چند روز پیش اچ‌تی‌سی اولین تیزر رسمی مربوط به رویداد ۲ نوامبر را منتشر کرد. اخیرا نیز تیزر دیگری از طرف این کمپانی منتشر شده که قسمت اندکی از پنل جلویی گوشی موردنظر را نشان می‌دهد. انتظار داریم کمپانی تایوانی در این مراسم به‌صورت رسمی از پرچمدار جدید خود یعنی اچ‌تی‌سی U11 پلاس رونمایی […]

تیزر جدید اچ‌تی‌سی U11 پلاس حاشیه کمی را در اطراف صفحه نمایش نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،چند روز پیش اچ‌تی‌سی اولین تیزر رسمی مربوط به رویداد ۲ نوامبر را منتشر کرد. اخیرا نیز تیزر دیگری از طرف این کمپانی منتشر شده که قسمت اندکی از پنل جلویی گوشی موردنظر را نشان می‌دهد. انتظار داریم کمپانی تایوانی در این مراسم به‌صورت رسمی از پرچمدار جدید خود یعنی اچ‌تی‌سی U11 پلاس رونمایی کند.

در این تصویر گوشه پایینی این دستگاه کاملا مشخص است. در حالی‌که تصویر قسمت کوچکی از گوشه دیوایس مورد بحث برای اظهار نظر کامل درباره آن کافی به‌نظر نمی‌رسد اما مطمئن هستیم که حاشیه‌های قسمت پایینی این دستگاه بسیار کم‌تر از چیزی است که در پرچمدار حال حاضر کمپانی یعنی اچ‌تی‌سی U11 دیده بودیم.

دقیقا همان‌گونه که شایعات پیشین به آن اشاره کرده بودند، اچ‌تی‌سی U11 پلاس اولین اسمارت‌فون این کمپانی خواهد بود که از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و حاشیه کم صفحه نمایش برخوردار است. اگرچه این هندست از طراحی کم‌حاشیه بهره می‌برد اما نمی‌توان نام بدون حاشیه را به آن داد؛ زیرا هنوز مقدار قابل ملاحظه‌ای حاشیه اضافی در بخش پایینی صفحه نمایش مشاهده می‌شود.

انتظار داریم اچ‌تی‌سی U11 پلاس به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. دوربین اصلی این هندست ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که گشودگی دیافراگم آن f/1.7 است؛ ضمن آن‌که دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپری تامین انرژی این غول را برعهده دارد و ظاهرااندروید اوریو از ابتدا این سیستم را هدایت خواهد کرد.