استانها » اصفهان » تولیدی » خبر تنظیمی
کد خبر : 96576
یکشنبه - 1 مرداد 1396 - 11:05
خبرنگار: پروانه شریفی

تکمیل پروژه سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ از نان شب واجب‌تر است

استاندار اصفهان بر تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی با توجه به نقش اساسی آن در تامین آب شرب و همچنین ضرورت وجود سامانه دوم برای بهبود شرایط انتقال آب تاکید کرد.

تکمیل پروژه سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ از نان شب واجب‌تر است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رسول زرگرپور به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مدیرعامل آب منطقه ای استان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از طرح سامانه دوم آبرسانی به منطقه اصفهان بزرگ شامل تونل و تاسیسات جانبی بازدید کرد.
استاندار اصفهان در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی با توجه به نقش اساسی آن در تامین آب شرب و همچنین ضرورت وجود سامانه دوم برای بهبود شرایط انتقال آب تاکید کرد.
رسول زرگرپور در این خصوص، تصریح کرد: شتاب بخشیدن به اجرا و تکمیل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ برای این استان بسیار ضروری است و از نان شب هم واجب تر است.
وی با اشاره به تکمیل فاز اول سامانه دوم شامل ۵.۱۷ کیلومتر تونل و تأسیسات جانبی، تصریح کرد: لازم است طی یک ماه آینده مناقصه ۱۰۰ کیلومتر لوله دو خطه به موازات هم و یک واحد تصفیه خانه انجام شود و پیمانکار تعیین شود.
استاندار اصفهان خطاب به مدیران عامل آب منطقه ای استان و شرکت آبفا، تاکید کرد: با توجه به اهیمت بالای این طرح، تسریع در اجرا در اولویت قرار گرفته و همراه با کار جهادی، تلاش مضاعف برای اجرایی شدن آن معمول گردد.

انتهای پیام/