استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 511277
دوشنبه - 14 آبان 1397 - 16:08
در بازدید شهردار اراک از تقاطع غیرهمسطح شهیدکاوه نبیری مقرر شد

تکمیل هرچه سریعتر مسیر دسترسی پروژه از شهر صنعتی به کمربندی جنوبی

مهندس تاجران شهردار اراک به همراه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیران پروژه از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید نبیری و ورزش بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و مشکلات آن قرار گرفتند.

تکمیل هرچه سریعتر مسیر دسترسی پروژه از شهر صنعتی به کمربندی جنوبی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس تاجران شهردار اراک به همراه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیران پروژه از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید نبیری و ورزش بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و مشکلات آن قرار گرفتند.

گفتنی است شهردار اراک اهتمام بسیاری در اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های جاری شهرداری به ویژه تقاطع‌های غیرهمسطح دارد و این چندمین بازدید وی طی روزهای گذشته از پروژه‌های یاد شده بوده است.

در حال حاضر پروژه شهید نبیری از پیشرفت ۸۰ درصدی و پروژه ورزش از پیشرفت ۸۷ درصد برخوردار است، همچنین در پروژه شهید نبیری مقرر شد تا با سرعت بیشتری احداث فضای سبز پروژه در دستور کار قرار گیرد و مسیر دسترسی پروژه از شهر صنعتی به کمربندی جنوبی نیز هر چه زودتر تکمیل گردد.

پس از این بازدید مقرر گردید تا جلسه با شرکت آب و فاضلاب به منظور جابجایی معارضین مربوطه در پروژه ورزش هر چه سریعتر صورت گیرد.