اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » تولیدی » زهرا نصیری » نمایشگاه
کد خبر : 1019516
پنجشنبه - 6 مرداد 1401 - 12:24
 مدیر عامل شرکت بهمن دراصفهان عنوان کرد:

 تکریم مشتری اولویت اصلی گروه صنعتی بهمن است / گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است

گروه صنعتی بهمن از سال گذشته واحدی به نام رضایت و خشنودی مشتریان ایجاد کرد تا با با بررسی رویکرد تمام خودروسازان دنیا بتواند بهترین محصولات را برای مشتریان تامین نماید از این رو تکریم مشتری اولویت اصلی گروه بهمن است.

 تکریم مشتری اولویت اصلی گروه صنعتی بهمن است / گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است

به گزارش خبرنگار ربیع ،مدیر عامل شرکت بهمن با تاکید بر داخلی سازی قطعات در تمام محصولات گفت:سعی می کنیم تا جایی که کیفیت دچار خدشه نشود داخلی سازی کنیم .

بیوک علیمرادلو در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل وترانزیت در اصفهان خبر از تولید شاسی‌های خودروهای این گروه درداخل کشور داد و تصریح کرد: حفظ ارزندگی محصول؛ هدف گروه بهمن است یعنی مصرف کننده از خرید محصول رضایت داشته باشد. در جایی که تیراژ کافی باشد به دنبال ساخت داخل هستیم و در جایی که وابستگی ما را کم کند باز سراغ ساخت داخل می‌رویم.

گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است

وی با اشاره به اینکه گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است و این شرکت از دو چرخ تا ۱۸چرخ را تولید می‌کند افزود:محصول ما با بالاترین کیفیت عرضه می شوند و به همین منظور تقاضا برای محصولات گروه بهمن زیاد است.

مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اینکه روش قیمت گذاری محصولات بر اساس روش قیمت گذاری ستاد کنترل بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان است که بر اساس قانون اعمال می‌شود تصریح کرد: سود خوب در صورت‌های مالی گروه بهمن مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انسانی است.

وی تاکید کرد:با مقایسه افزایش قیمت خودروی بهمن با خودروهای مشابه و لوازم خانگی در می یابید که تفاوت بازار با قیمت کارخانه چقدراست‌ بازار آمادگی دارد دیگنیتی را بالای یک میلیارد خریداری کند اما کارخانه آن را زیر یک میلیارد بفروش می‌رساند.

مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم بزرگترین تجاری سازخودرو درکشور شویم افزود: اکنون در بخش تجاری بیشترین سهم به گروه بهمن تعلق دارد و در بخش مینی بوس درصد خوبی را در اختیار داریم و تنوع کشنده‎‌هایی که در نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده‌ایم بیانگر ان است که در سال گذشته سرمایه گذاری بزرگی صورت گرفته است.

امید به حضوراتوبوس شهری اسنا در خیاباهای اصفهان  

علیمرادلو با بیان آنکه امیدواریم اتوبوس شهری اسنا در خیاباهای اصفهان دیده شود تصریح کرد: مدعی هستیم از نظر کیفیت بهترین اتوبوس را در بازار عرضه کرده‌ایم.

وی توجه به کرامت مشتری به عنوان بالاترین ارزش در گروه بهمن نکته‌ای بود که علیمرادلو بدان اشاره و بیان داشت: از سال گذشته واحدی به نام رضایت و خشنودی مشتریان ایجاد و سعی کردیم با بررسی رویکرد تمام خودروسازان دنیا بهترین ها را بیاوریم به همین دلیل برای رضایت مشتری حساسیت بالایی داریم.تکریم مشتری اولویت اصلی بهمن است

وی با تاکید بر اینکه مرکز خشنودی و رضایت مشتریان نشان می دهد که اولویت با مشتری است ادامه داد: همچنین واحد CHC نیز با عنوان مرکز پاسخگویی مسولیت ارتباط مداوم با مشتری را عهده دار است ومعتقدیم با مشتری و کسی که محصول ما را می‌خرد خانواده ماست و انتظار داریم که خانواده ما همیشه محصول ما را استفاده کند.

زهرا نصیری