استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 731979
چهارشنبه - 15 خرداد 1398 - 00:42

تولید فیلم کوتاه دانشجویی «صدوهشتاد و…» در بجنورد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به تولید فیلم «صدوهشتادو…» گفت: این فیلم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و برای جشنواره دانشجویی ساخته‌شده است.

تولید فیلم کوتاه دانشجویی «صدوهشتاد و…» در بجنورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، رضا خدادادی اظهار کرد: فیلم کوتاه «صد و هشتاد و …» به تهیه‌کنندگی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت حوزه هنری خراسان شمالی برای شرکت در جشنواره‌های دانشجویی تولید شد.

وی افزود: کارگردانی این فیلم را خانم زهرا براتی از دانشجویان رشته پزشکی بر عهده دارد، که در مدت ۷ دقیقه با موضوع دغدغه‌های دوران دانشجویی تولیدشده و برای شرکت در جشنواره دانشجویی سیمرغ که زیر نظر وزارت بهداشت برگزار می‌گردد، ارسال‌شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی افزود: این فیلم کوتاه به نویسندگی محمدمهدی جاویدان و تصویربرداری یاشار ابراهیمی و شهریار رحیمی و کارگردانی زهرا براتی، زیر نظر استاد مهران رحمانی تولید شد.

خدادادی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی در سال پیش رو ، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جهت آموزش دانشجویان و تولید فیلم کوتاه و اکران آثار در سطح دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام/