توسعه فضای سبز در نقاط کمتر برخوردار شاهین شهر

علی عرب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: در راستای تأکید حمید عشقی شهردار شاهین شهر مبنی بر توجه و رسیدگی بیشتر به نقاط کمتر برخوردار شهر، توسعه فضای سبز در نقاط مذکور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی عرب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: در راستای تأکید حمید عشقی شهردار شاهین شهر مبنی بر توجه و رسیدگی بیشتر به نقاط کمتر برخوردار شهر، توسعه فضای سبز در نقاط مذکور آغاز شد.

وی در این خصوص به تکمیل فضای سبز پارک محله مسکن مهر به متراژ ۷ هزار مترمربع، بوستان سهراب سپهری واقع در محدوده محله خانه کارگر به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و رفیوژ میانی بلوار یادگار امام (ره) واقع در فاز ۵ محله گلدیس به متراژ ۱۶ هزار مترمربع اشاره نمود.

عرب افزود: مساحت کل فضای سبز شاهین شهر را ۳۲۴ هکتار در قالب ۱۱۰ بوستان بزرگ و محله‌ای اعلام کرد و در این راستا سرانه فضای سبز برای هر شهروند ۱۹ متر مربع شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: توسعه پایدار فضای سبز شهری نیازمند تعامل و همکاری شهروندان ارجمند برای حفظ و نگهداری آن است.