استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 911122
شنبه - 7 دی 1398 - 09:43

توسعه فضای سبز جمکران از اولویت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ایجاد فضایی معنوی و زیبا برای زائرانی که از نقاط مختلف کشور که در این مکان حضور دارند به‌عنوان اقدامی فراتر از دستورالعمل‌های اداری است.

توسعه فضای سبز جمکران از اولویت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم است

ببه گزارش پایگاه خبری ربیع، پیام جوادیان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فضای سبز منطقه ۵ که با حضور حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم و شهردار منطقه ۵ برگزار شد، اظهار داشت: از اقدامات هومن محمدی در سه سال گذشته و تغییرات ایجادشده در منطقه سپاسگزار هستیم.
وی با تأکید بر سیاست‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای حضور مدیران در مناطق مختلف افزود: بر اساس سیاست‌های تعریف‌شده در سازمان مدیران باید در مناطق مختلف حضور داشته و فضای هر منطقه را تجربه کنند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر حضور مدیران جوان در عرصه مدیریتی کشور تصریح کرد: این منطقه دارای پتانسیل خوبی بوده و امیدواریم با حضور علی محمدی شاهد افزایش رضایت مردم منطقه نیز باشیم.
وی توجه به فضای سبز مسجد مقدس جمکران را یکی از اولویت‌های منطقه ۵ دانست و خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضای سبز در محوطه مسجد مقدس جمکران اقداماتی انجام‌ شده که امیدواریم با همکاری تولیت مسجد این اقدامات توسعه پیدا کند.
جوادیان ادامه داد: اداره فضای سبز منطقه ۵ ایجاد فضایی معنوی و زیبا را برای زائرانی که از نقاط مختلف کشور که در این مکان حضور دارند به‌عنوان اقدامی فراتر از دستورالعمل‌های اداری به آن می‌پردازد.
وی کار و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و بافت فرسوده را وظیفه مدیران دانست و بیان کرد: منطقه ۵ و بلوار پیامبر اعظم از زمان حضور آقای اقبالیان ساماندهی بیشتری شده و امیدواریم تعاملات اداره فضای سبز و شهرداری منطقه و دیگر ارگان‌های مرتبط اتفاقات خوبی را برای این منطقه رقم بزند.