استانها » البرز
کد خبر : 530476
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 11:50
مدیرکل منابع طبیعی استان البرز مطرح کرد

توسعه ظرفیت‌های بوم‌گردی در کرج و طالقان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: با توسعه ظرفیت‌های بوم‌گردی در سطح استان به ویژه کرج و طالقان کمک شایانی به چرخش اقتصاد خواهیم داشت.

توسعه ظرفیت‌های بوم‌گردی در کرج و طالقان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، حامد فرضی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی صنایع و صادرات استان البرز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌های استان البرز تبدیل به فعل نشده است و باید از آن‌ها بهره‌مند شویم، اظهار داشت: استان البرز در همجواری تهران قرار گرفته است و باید از توجه ویژه‌ای برخوردار باشد.
وی افزود: شهرک‌های صنعتی بسیار بزرگ در سطح استان البرز وجود دارد که باید به شکل مستمر و مداوم به این مراکز رسیدگی کنیم و به رفع معضلات بپردازیم.
مدیرکل منابع طبیعی استان البرز تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد در حوزه اطلاع‌رسانی با مشکل مواجه هستیم و آنطور که باید به اهداف خود نرسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه در نظر داریم با هدف توسعه گردش اقتصادی بوم‌گردی را در استان البرز گسترش دهیم، ادامه داد: سامانه‌های غرفه منابع طبیعی به شکل مراتع در مناطقی همچون طالقان و کرج فعال هستند و سعی داریم به ارتقای توان اقتصادی کشور کمک شود.
فرضی خاطرنشان کرد: خواهیم توانست در فصول بهار و تابستان توان بیشتری در حوزه بوم‌گردی داشته باشیم.
انتهای پیام/و