استانها » البرز
کد خبر : 820542
پنجشنبه - 14 شهریور 1398 - 18:31

توزیع ۴۲۵ تن اقلام غذایی میان هیأت های مذهبی فردیس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس از توزیع ۴۲۵ تن اقلام غذایی توسط این اداره میان هیأت های مذهبی فردیس خبر داد .

توزیع ۴۲۵ تن اقلام غذایی میان هیأت های مذهبی فردیس

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از فردیس، اسفندیار قارلقی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس از توزیع ۴۲۵ تن اقلام غذایی توسط این اداره میان هیأت های مذهبی فردیس خبر داد و گفت: این اقلام شامل برنج،گوشت، چای و شکر  است که در اختیار مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیأت های مذهبی قرار می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس بیان کرد: ۱۰۴ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم سه هزار و ۲۵۰ تومان، ۱۸۰ تن برنج دانه بلند به قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۱ تن گوشت مرغ به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین شده و در حال توزیع هستند.

وی ادامه داد: ۹۰ تن گوشت منجمد قرمز به قیمت ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، ران منجمد گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم ۵۲ هزار تومان و ۱۰ تن چای نیز از دیگر اقلامی هستند که میان هیأت ها توزیع می شوند؛ اقلام پرمصرف در ماه‌های محرم و صفر با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام تأمین و توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان هیأت های مذهبی شهرستان فردیس می توانند با در دست داشتن معرفی نامه به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/