به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی،  سعید سبحانی اظهار کرد: تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک موردنیاز ناوگان مسافری و باری توسط انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی این استان توزیع‌شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: لاستیک‌ها، موردنیاز ناوگان سنگین و نیمه سنگین باری و مسافری است و تاکنون نیاز رانندگان حمل‌ونقل عمومی به لاستیک با نرخ مصوب دولتی تأمین‌شده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۲۲۰ راننده دارای کارت هوشمند، از این فرصت بهره‌مند شده‌اند و توزیع این محصول بر اساس پیمایش ناوگان عمومی کماکان ادامه دارد.

چندی پیش علی‌اصغر بدیعی مقدم نیز در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت‌های هوشمند ناوگان حمل‌ونقل استان گفته بود: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۸۳ دستگاه کامیون فعال در بخش حمل‌ونقل دارای کارت هوشمند هستند و برای ۲ هزار و ۷۱ دستگاه وانت‌بار نیز کارت هوشمند صادرشده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی همچنین از دارا بودن ۷۰۵ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری مسافر در این استان از کارت هوشمند خبر داده بود و گفت: تاکنون برای ۱۵۸ دستگاه اتوبوس، ۲۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۷۷ دستگاه سواری کرایه برون‌شهری کارت هوشمند صادرشده است.

وی اعلام کرده بود: تعداد ۶ هزار و ۸۵۹ کارت هوشمند برای  ناوگان حمل‌ونقل کالا و مسافر در این استان صادرشده است.

انتهای پیام/