استانها » البرز
کد خبر : 835179
یکشنبه - 31 شهریور 1398 - 14:22

توزیع ۲۰۵۰ بسته لوازم تحریر در مناطق کم برخوردار البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی البرز تاکنون دو هزار و ۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان تحت پوشش بهزیستی و مناطق کم برخوردار البرزی اهداء کرده است.

توزیع ۲۰۵۰ بسته لوازم تحریر در مناطق کم برخوردار البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: برای دومین سال متوالی پویش مشق مهر با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزش تحت پویش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار آغاز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز مطرح کرد: این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران از تاریخ هشتم شهریور ماه آغاز شده و تا دهم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بهزیستی استان البرز تاکنون دو هزار و ۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان البرزی اهداء کرده که این اقلام شامل کوله پشتی، دفتر، مدادرنگی، مداد، پاک کن، تراش، خودکار، خط کش، ماژیک، دفترچه یادداشت و بسیاری اقلام مورد نیاز دیگر دانش آموزان است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون تومان جهت خریداری این بسته ها هزینه شده است.

حیدری در پایان با دعوت از مردم نوع دوست البرزی در پویش مشق مهر گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی البرز و یا شهرستان ها کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای تأمین هزینه های تحصیلی فرزندان محروم و نیازمند اهداء کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/