تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان

طی حکمی، رئیس امور حقوقی شرکت با حفظ سمت سرپرست امور قراردادها شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از روسای سایر واحدها و کارکنان امور قراردادها برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از روسای سایر واحدها و کارکنان امور قراردادها برگزار شد.

در این مراسم مهندس علوی مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر جایگاه امور قراردادها در شرکت گفت: این امور یکی از بخش های کلیدی شرکت است که به همه بخش های درونی و بیرونی شرکت  مرتبط است.

وی، گفت: برگزاری انواع مناقصات و مزایده ها، تعیین برآورد ریالی پیمان ها، تهیه، تدوین و تنظیم و بررسی اسناد مناقصات و مزایده ها و انعقاد انواع قراردادها، تهیه بانک اطلاعات مربوط به تامین کنندگان، ارزیابی کیفی مناقصه گران و… از وظایف مهم شرکت است که در امور قراردادها انجام می گیرد و اختلال در هریک از این وظایف، متوجه کل مجموعه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه  حمید رضا طباطبایی سرپرست سابق امور قراردادهای شرکت افزود: وی، علاوه برتعهد، مزین به حسن خلق و مشهور به صداقت و امانت داری هستند و اذعان دارم که تجربیات ارزنده و موثری در خصوص فعالیت های امور قراردادها دارند که می بایست  بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد:  با توجه به حساسیت مسئولیت امور قراردادها بکارگیری نیروهای مجرب و همچنین ایجاد همبستگی گروهی به همراه نظم و انضباط ، تقسیم مطلوب و مناسب کارها ، مکانیزه کردن سیستم بخصوص در بخش برآورد ، به روزکردن مدارک پیمانها و معرفی بموقع پیمانکاران ، توسعه فرهنگ پیمانی و توجه به مسائل پیمانکاران در بخش جاری و سرمایه ای از مسیر انتخاب تا انتهای عملیات مربوطه از حداقل اهم مواردی است که در مسئولیت جدید باید مورد توجه قرار گیرد .

مهندس علوی، محمد علی کرامتی را باحفظ سمت قبلی خود بعنوان سرپرست امورقراردادهای شرکت منصوب  ومعرفی کرد و کرامتی نیز حمید رضا طباطبایی را به عنوان مشاور در امور پیمانی و مناقصات تعیین نمود .