تودیع و معارفه رئیس اداره گاز زرین شهر

با حضور مدیرعامل و معاونین و جمعی از مدیران و مسئولان رئیس اداره گاز زرین شهر تودیع و معارفه شد.

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز زرین شهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور مدیرعامل و معاونین و جمعی از مدیران و مسئولان رئیس اداره گاز زرین شهر تودیع و معارفه شد.

مهندس علوی، ضمن قدردانی از زحمات وحید بهفر رییس سابق اداره گاز شهرستان  زرین شهر، مسعود معمار زاده را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب کرد.
سید مصطفی علوی، در  این مراسم ، با بیان اینکه وظیفه اصلی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی مستمر و ایمن در چهارچوب قوانین کشور با حفظ منافع ملی است،گفت: در شرایط کنونی کشور همه ما وظیفه داریم با مدیریت هزینه ها دولت را در بحران اقتصادی پیش آمده یاری کنیم.
وی،توجه به جنبه های اقتصادی و منطقی کردن هزینه های جاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: حتی خاموش کردن یک لامپ اضافی و یا یک کار تشریفاتی بیهوده، بمنزله صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های اضافی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بر تعامل سازنده با مسئولین شهرستان بویژه فرمانداری آن، در راستای پیشبرد اهداف شرکت و ارائه خدمت بهتر به مردم شریف منطقه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: اطلاع رسانی و پاسخ گویی سریع و شفاف به مردم و فعال نگهداشتن میز خدمت حق مشترکین و مردم است و باید به درستی و توجه لازم در ادارات رعایت گردد.
مهندس علوی، توجه مستمر به توانمندسازی کارکنان و استفاده از تمامی ظرفیت ها و نیروی انسانی موجود، ایجاد فضای محبت و دوستی و نشاط بین کارکنان و اقدام بر اساس انصاف و عدالت و در جهت توسعه و تکریم فرهنگ کار، ایثار و شهادت، توجه ویژه به همکاران ایثارگرو خانواده های آنها، پیگیری استقرار و نهادینه کردن الزامات تعالی سازمانی و ارائه خدمات مستمر و ایمن به مشترکین و توجه به ارباب رجوع در قالب اصلاح فرآیندها را از مهمترین وظایف رئیس جدید اداره گاز شهرستان زرین شهر برشمرد.
وی، همچنین، حفظ و نگهداری تجهیزات و تأسیسات گازرسانی بر مبنای استانداردها و ضوابط شرکت جهت تامین گاز مطمئن و ایمن، پیگیری وصول مطالبات در قالب برنامه مشخص با هدف به روز کردن دریافت گاز بهای مربوطه با تاکید بر حفظ کرامت مشترکین و پیگیری اجرای برنامه های کاهش حجم گازهای محاسبه نشده را از دیگر موضوعات مهم و کلیدی شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد.