سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 701637
شنبه - 14 اردیبهشت 1398 - 10:28

تهیه‌کننده «موسی(ع)»: شورجه به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود

تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» از وضعیت رو‌ به بهبود جمال شورجه خبر داد و گفت: کارگردان «موسی(ع) به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و ادامه مراحل را در منزل سپری خواهد کرد.

تهیه‌کننده «موسی(ع)»: شورجه به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) شب گذشته درباره آخرین وضعیت سلامت «جمال شورجه» کارگردان این سریال گفت: ایشان حدود دو هفته پیش دچار عارضه مغزی در منزل شد و فوری به بیمارستان منتقل و مداوا شدند. الحمدلله ایشان روز‌به‌روز حالشان رو به بهبودی است و سطح هوشیاری، تکلم خوب و حواس ایشان خیلی خوب است.

وی که با برنامه تلویزیونی «نقد سینما» گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: تیم پزشکی تشخیص داده‌‌اند که آقای شورجه چند روزی در بیمارستان تحت مراقبت باشند، سپس به منزل منتقل شوند و بعد هم سر کار بیایند.

میرعلایی تأکید کرد: پروژه موسی(ع) همچنان با کارگردانی شورجه انجام خواهد شد.

تهیه‌کننده «موسی(ع)» درباره روند ساخت این پروژه تلویزیونی اظهار داشت: این سریال، پیش‌تولید سنگینی برای تهیه لباس‌ها و دکورها دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ان‌شاءالله از اوایل زمستان بتوانیم کار را کلید بزنیم.

وی درباره دکور گفت: ساخت دکور را طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زیرساخت‌های حرفه‌ای داشته باشد و بعدها بتواند مورد استفاده سینما و تلویزیون قرار گیرد.

میرعلایی تصریح کرد: در پروژه‌های سنگین نیاز به تیم کنترل پروژه داریم، چیزی که قبلا در سینمای ایران نبوده است، چون این تیم باید اطلاعات کافی در حوزه صنعت داشته باشد و به سینما هم آشنا باشد. تیم کنترل پروژه موسی(ع) نرم‌افزارها را از خارج کشور گرفته و در حال بومی‌سازی است تا مسیر پایانی کار را برنامه‌ریزی کند.

تهیه‌کننده «موسی(ع)» در پایان خاطرنشان کرد: تیم هفت ـ هشت نفره فیلمنامه‌نویسی از جمله سعید بهمن‌پور (فیلمنامه‌نویس «مریم مقدس» که ساکن لندن است) در کنار چندین محقق قرآنی در حال نگارش نهایی و دیالوگ‌نویسی هستند.

انتهای پیام/