استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 846425
پنجشنبه - 11 مهر 1398 - 12:15
مدیر منطقه یک شهرداری سمنان مطرح کرد؛

تملک و آزادسازی فاز دوم طرح تعریض بلوار فدک آغاز شد

مدیر منطقه یک از تملک، آزاد سازی، دیوارکشی و جدول گذاری مسیر در طرح تعریض بلوار فدک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر منطقه یک از تملک، آزاد سازی، دیوارکشی و جدول گذاری مسیر در طرح تعریض بلوار فدک خبر داد.

افضلی با اعلام خبر فوق ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان ملک، پیرامون همکاری و همراهی با شهرداری اذعان داشت: شهروندان همراهی بسزایی در این خصوص داشته و امیدواریم شاهد استمرار همکاری و تعامل بین شهرداری و شهروندان باشیم.

وی در ادامه افزود: همکاری شهروندان در اجرای این طرح نقش مهمی دارد و موجب بازگشایی هرچه سریعتر و کاهش بار ترافیکی و روانسازی خواهد شد.

الیاس افضلی بیان کرد:در ادامه پروژه تعریض بلوار فدک تملک و آزادسازی در متراژ نزدیک به ۴۳۰۰مترمربع با کاربری باغات و اجرای ۲۰۰ مترمربع دیوارکشی و ۳۰۰ متر طول جدول گذاری جهت اصلاح جوی آب و جداسازی حریم خیابان در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اهمیت این عملیات تصریح کرد: با تلاش مستمر و پیگیری های واحد املاک و حقوقی این منطقه و با تعامل دیگر واحدهای شهرداری و ادارات مربوط به تملک اراضی مورد نظر صورت گرفته تا تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان که از وظایف ذاتی شهرداری است فراهم شود.

مدیر منطقه یک در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با آزادسازی و تملک ملک های در طرح تعریض فاز دوم این بلوار بتوانیم گامی موثر در بازگشایی برداشته و شاهد کاهش بار ترافیکی دسترسی آسان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان باشیم.