سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 666911
دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 13:58
سیروس همتی خبر داد

«تمساح» در انتظار برنامه تئاتر شهر/ تکلیف اجراهای سال ۹۸ مشخص نشده است

کارگردان و بازیگر تئاتر از آماده‌سازی نمایش جدید خود با عنوان «تمساح» خبر داد و گفت:‌ منتظر اعلام تئاتر شهر برای اجراهای سال آتی هستیم،‌ هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

«تمساح» در انتظار برنامه تئاتر شهر/ تکلیف اجراهای سال ۹۸ مشخص نشده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر که در سال ۹۷ کمدی «مُزا مُزا» را بر صحنه تماشاخانه ایرانشهر برد، اکنون کار جدیدی را برای سال جدید اماده کرده است. او عنوان کرد: نزدیک به دو ماه و نیم است که برای اجرای نمایش «تمساح» در تئاتر شهر درخواست دادم، این درخواست هم بنا به گفته مدیر مرکز انجام دادم.

وی با اشاره به اولویت‌های تئاتر شهر برای گرفتن اجرا عنوان کرد: من بعد از نمایش «صبح بخیر» که دو سال پیش در تئاتر شهر اجرا کردم، دیگر اجرایی در هیچ سالنی از تئاتر شهر نداشتم و الان هم بی صبرانه منتظر گرفتن اجرا هستم> ولی نمی‌دانم چرا اطلاع ندادند؟  یکی از ملاک‌های گرفتن اجرا در تئاتر شهر این است که حداقل دو سال از آخرین اجرا در یکی از سالن‌ها گذشته باشد.

وی با بیان اینکه درخواست اجرای نمایش خود را در سالن چهارسو داده است، گفت: این نمایش نوشته خودم است و تمام ویژگی‌های مخاطب پسندی و هنری را دارا است.

همتی با تأکید بر اینکه نمی‌توان تشخیص داد متن تمساح برای چه زمان و مکانی است، توضیح داد: البته یک گریزی هم نمایشنامه به مسائل روز خودمان دارد.

وی درباره بازیگران گفت: فعلا دورخیز من برای گرفتن سالن اجرایی است و بعد مسائل دیگر و عوامل را مشخص می‌کنم.

همتی درباره نمایش «مزامزا» که امسال در ایرانشهر اجرا کرد، نیز گفت: اکنون نمایشنامه این کار چاپ شده است اما متأسفم که این کار ابتر باقی ماند، قرار بود آن را دوباره در سالن نوفل لوشاتو اجرا کنیم اما به درخواست مرکز هنرهای نمایشی این اتفاق نیفتاد.

وی در پایان گفت: من اعتقادم این است که یک کار خوب بهتر از چند کار متوسط است و این را خودم هم رعایت می‌کنم، امیدوارم سال آتی همه هنرمندان سال خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/