تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » گزارش » گزارش-مصاحبه » ورزشی
کد خبر : 747228
شنبه - 1 تیر 1398 - 17:38

تمدید قرارداد خارجی ها معضل جدید سپاهان

سپاهانی‌ها که چند فصلی بود نتوانسته بودند نتایج قابل قبولی کسب کنند، بعد از نایب قهرمانی در لیگ هجدهم همراه با امیر قلعه‌نویی در لیگ نوزدهم هم او را روی نیمکت خود می‌بینند.

تمدید قرارداد خارجی ها معضل جدید سپاهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سپاهانی‌ها که چند فصلی بود نتوانسته بودند نتایج قابل قبولی کسب کنند، بعد از نایب قهرمانی در لیگ هجدهم همراه با امیر قلعه‌نویی در لیگ نوزدهم هم او را روی نیمکت خود می‌بینند. زردپوشان اصفهانی فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را خیلی زود آغاز کرده‌اند و با خریدن بازیکنان نظیر محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری و جورجی گولسیانی و تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر عزت‌الله پورقاز، محسن مسلمان و مهدی کیانی به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ نوزدهم هستند.

سپاهانی‌ها با وجود عملکرد خوبی که در نقل و انتقالات داشته‌اند، با چالش تمدید قرارداد با دو بازیکن خارجی خود رو به رو هستند. کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان که توانست مشترکا آقای گل لیگ هجدهم شود به همراه ولادمیر کومان دو بازیکن خارجی سپاهان هستند که هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده‌اند. با توجه به قیمت ارز و بالا بودن مبلغ این دو بازیکن و پیشنهادهایی که این دو از سایر باشگاه‌ها داشته‌اند، سپاهان هنوز موفق نشده قرارداد این دو را تمدید کند، البته احتمال تمدید قرارداد این دو بازیکن در روزهای آینده بسیار بالاست.

سپاهانی‌ها اگر نتوانند قرارداد کومان را تمدید کنند، بشار رسن و فرشاد احمدزاده را برای جانشینی او در نظر دارند. کاوه رضایی هم دیگر بازیکنی است که احتمال دارد در صورت بازگشت به لیگ ایران، باشگاه سپاهان را برای ادامه‌ی فوتبال خود انتخاب کند.