استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 563012
یکشنبه - 18 آذر 1397 - 21:49
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تمام ظرفیت‌ مردمی برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب استفاده شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اسفراین گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها و گروه‌ها برای برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

تمام ظرفیت‌ مردمی برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اسفراین با حضور رئیس شورای هماهنگی استان خراسان شمالی، امام‌جمعه اسفراین، فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خراسان شمالی در این نشست با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: امروز دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی ما آشکارا و بی‌پرده وارد میدان شده تا نگذارد مردم ما حلاوت جشن چهل سالگی انقلاب را بچشند.

وی انقلابی ماندن مردم، استقامت و پایداری، پیشرفت و توسعه و تفکر و مدیریت اسلامی را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و افزود: تنها انقلابی است که در دنیا به سن چهل سالگی رسیده و با استقامت و پایداری مردم روی پای خود ایستاده و مردم آن همچنان انقلابی مانده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها و گروها برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی استفاده کنیم و نسبت به سال‌های گذشته مشارکت مردم را در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بیشتر کنیم.

امام‌جمعه اسفراین نیز گفت: امروز انقلاب اسلامی به درجه پختگی و تکامل رسیده و همان‌طور که ما برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب حساسیت داریم دشمنان ما نیز نسبت به برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب حساسیت دارند.

وی گفت: در آیین عرفی ما و احادیث و روایات عدد ۴۰ و چهل سالگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و سن بالندگی و تکامل را دارد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان افزود: در مدت چهل سال انقلاب ما شرایط سختی را سپری کرده و مردم ما گردنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و بهترین سلاح برای دشمنان ما غفلت است و بهترین سلاح برای مردم ما برای مقابله با دشمن آگاهی و روشنگری است.

فرماندار اسفراین در پایان این جلسه نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران درزمانی شکل گرفت که نظریه‌پردازان غربی و دانشمندان غربی اعلام کردن که دیگر دوره انقلاب‌ها در دنیا به‌پایان رسیده است و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) زمانی رخ داد که اوج این نظریه‌پردازی بود.

وی گفت: در این برهه حساس همه ما وظیفه‌داریم در شرایط حساسی که در کشور وجود دارد و هجمه‌های استکبار جهانی به‌ناحق بر مردم ما واردشده است با برنامه‌ریزی‌های خوب جشن چهل سالگی انقلاب را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم.

طاهر رستمی افزود: علی‌رغم رجزخوانی دشمنان در روز ۱۳ آبان مردم همیشه درصحنه ما جشن چهل سالگی انقلاب را در روز ۱۳ آبان گرفتند و با حضور پررنگ خودشان در راهپیمایی پاسخی محکم و قاطع به یاوه‌گویی‌های آنان دادند.

در پایان این مراسم از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی حجت‌الاسلام قدیر محمدیان به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرماندار این شهرستان به‌عنوان جانشین شورا معرفی گردیدند و مسئولین کمیته‌های ۱۷ گانه ستاد معرفی شدند.

انتهای پیام/