تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۲۶۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۸۸۴ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۵۷۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۲ درصد، ۳۷۲ تماس معاونت عمران معادل ۷.۵درصد و ۸۳ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۵ درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است ۶۷۰ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به حوادث ناشی از درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز، تخلفات ساخت و ساز بدون مجوز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۰ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۲۷۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۸۱۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، شماره تلفنهای مورد نیاز شهروندان و اطلاعات مربوط به مناطق شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه کردند.
شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.