معاون وزير راه و شهرسازي تأكيد كرد:

تلاش مضاعف در جهت ارتقاء ایمنی جاده های مازندران

معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر تلاش مضاعف در جهت ارتقاء ایمنی جاده های این استان تأکید کرد.

تلاش مضاعف در جهت ارتقاء ایمنی جاده های مازندران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: هدف از این نشست برنامه ریزی برای تجهیز راهدارخانه ها ، ماشین آلات و نیروی انسانی به منظور انجام عملیات راهداری استان است.

وی اظهار داشت: مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه ریزی منظم و مدون برای انجام عملیات راهداری و نگهداری از این سرمایه ملی آمادگی کامل داشته باشند. حسن نیا برتعامل میان کارکنان و مدیران  تاکید و اظهار داشت : همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده ، لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و داریم.
وی حسن نیا تصریح کرد : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد راه های ایمن و استاندارد در این استان اقدام شود .
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه به عملکرد حوزه حمل و نقل استان اشاره و خاطر نشان کرد : مازندران از جمله استانهای مهم در زمینه تردد مسافران و جابجایی کالا (از طریق بنادر ) بوده ، از این رو می بایست علاوه بر اقدامات راهداری فعالیتهای حوزه حمل و نقل نیز با جدیت و نظارت دقیق تر انجام پذیرد.
 گفتنی است در این نشست حیدر نوروزی مدیر کل ایمنی و حریم راه ها ورضا اکبری  مدیر کل نگهداری راهها ی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، احمد آفرین محمد زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و روسای ادارات ستادی و تابعه حضور داشتند و تمامی روسای ادارات تابعه مشکلات و موانع اجرایی و اداری خود را مطرح و درخصوص عملیات راهداری و اقدامات راهداری پیشنهادهای خود را بیان کردند.