استانها » خبر دریافتی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 1022134
چهارشنبه - 27 مهر 1401 - 11:24

تقدیر فرماندار همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از فرماندهان فراجا

بمناسبت هفته گرامیداشت فراجا، محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان و محمد صادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان طی مراسمی از زحمات و تلاش های فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا تقدیر نمودند.

تقدیر فرماندار همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از فرماندهان فراجا

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، در این مراسم محمد علی محمدی فرماندار همدان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی افزود: تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروهای انتظامی در استان زمینه ساز رشد و بالندگی است و در مجموعه اتفاقات و حوادث اخیر اهمیت و جایگاه رفیع فراجا بیش از پیش آشکار گردید.

 

رییس شورای تامین همدان ادامه داد: در جریان فتنه و اغتشاشات اخیر فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و مدبرانه بود که معظم له فرمودند جنگ امروز جنگ روایت هاست.

 

اگر این حادثه اخیر فوت دختر جوان هم نبود دشمنان نظام و انقلاب بهانه های دیگری برای گسترش عناد و آتش افروزی در ایران پیاده سازی می کردند.

 

فرماندار همدان ادامه داد: در دنیای امروز باید در خصوص نقد و انتقاد ظرفیت سازی شود و هنر امروز متدینین و صاحب نظران در جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و آشنایی آنها با مبانی نظام و انقلاب است.

 

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تقارن هفته نیروی انتظامی امسال با مناسبت های مبارکی همچون آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و نیز هفته وحدت و حلول ماه ربیع الاول حال و هوای دیگری به این مناسبت داده است.

 

محبی نظر ادامه داد:  پرسنل خدوم و فرماندهان عزیز فراجا در همه عرصه های انتظامی، پلیس راهور، یگان امداد و… نوید بخش آرامش و امنیت هستند و مردم قدرشناس همدان تجلی این باور را در تجمع خودجوش هفته قبل در میدان امام خمینی به عرصه ظهور گذاشتند و باهم و یکصدا ندای نیروی انتظامی حمایتت میکنیم را سر دادند.

 

وی  افزود: اتفاقات و اغتشاشات اخیر از دیدگاه فتنه پژوهی تفاوت ها و تمایزات مختلفی با فتنه های سال های ۵۸،۷۸،۸۸ و ۹۸ دارد؛  آن هم میدانگری و هدایتگری فضای مجازی همچون توئیتر و اینستاگرام است که ان شاالله با تدبیر و مدد الهی از این دوران هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

 

در پایان از فرماندهان و پرسنل خدوم فراجا در هفته فراجا با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.