استانها » البرز
کد خبر : 637233
یکشنبه - 21 بهمن 1397 - 18:30
استاندار البرز مطرح کرد

تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان‌ها با هدف تسهیل در حل مشکلات مردم

استاندار البرز گفت: بسیاری از اختیارات به فرمانداران شهرستان‌های استان البرز تفویض خواهد شد تا مشکلات شهرستانی با سرعت بیشتری مرتفع شود.

تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان‌ها با هدف تسهیل در حل مشکلات مردم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در حاشیه سفر به شهرستان ساوجبلاغ که همزمان با نهمین روز از دهه فجر انجام شد، اظهار داشت: مردم استان البرز همواره همراه و همسو انقلاب در حرکت بودند و تاریخ انقلاب از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم البرز  پر است.

استاندار البرز تصریح کرد: بخش خصوصی و مردمی استان البرز در حوزه عمران و سازندگی پیش قدم هستند و استان البرز به یک الگو و برند در کشور تبدیل شده است که در حال طی کردن سریع مسیر پیشرفت و آبادی است.

وی یادآور شد: توسعه روستاها و علم و دانش در کشور نشان دهنده موفقیت‌ها و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است و امیدوارم که مردم ما با همین سرعت طوفانی در رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور حرکت کنند تا به تحقق تمامی شعارها و اهداف انقلاب دست پیدا کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه با احیای جایگاه فرمانداران به آن‌ها اختیار داده‌شده که با تمرکز و جدیت بیشتری نسبت به تسهیل در امور مردم و تصمیم‌گیری‌های به‌موقع اقدام کنند. فرمانداران با تشکیل کارگروه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، احیای واحدهای نیمه فعال و غیرفعال را با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌کنندو البته نظارت کافی بر امور آن‌ها نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ف