استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 820605
پنجشنبه - 14 شهریور 1398 - 19:04

تعیین ۶ محل برای اقامه نماز ظهر عاشورا در بجنورد

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر حضور پرشور عزاداران حسینی در نماز ظهر عاشورا گفت: ۶ محل برای اقامه نماز ظهر عاشورا در مرکز خراسان شمالی تعیین‌شده است.

تعیین ۶ محل برای اقامه نماز ظهر عاشورا در بجنورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر ظهر امروز در نشست هماهنگی نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: یکی از صحنه‌های زیبا در حماسه‌ای بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی اقامه نماز اول وقت در ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی در ادامه افزود: قریب به ۴۰ سال است که باهمت مردم خوب و ولایی سراسر کشور نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی هرسال پرشکوه‌تر برگزارشده است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز ظهر عاشورا بیان کرد: در روز تاسوعای حسینی در مرکز استان با توجه به تمرکز هیئات حسینی در محل مصلی امام خمینی، نماز ظهر تاسوعای حسینی در این محل برگزار خواهد شد و نماز ظهر عاشورا همچون سال‌های گذشته در محل امامزاده سید عباس و ضلع شرقی امامزاده و در پنج نقطه دیگر اقامه می‌شود.

وی در ادامه افزود: انتظار میرود دسته‌ها عزاداری به‌محض شنیدن صدای اذان ظهر در محل‌های تعیین‌شده برای اقامه نماز جماعت حضور یابند.

انتهای پیام/