استانها » البرز
کد خبر : 692109
جمعه - 30 فروردین 1398 - 12:44

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک های صنعتی البرز

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان البرز گفت: قراردادهای راکد شرکت شهرک های صنعتی البرز به زودی تعیین تکلیف می شوند.

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک های صنعتی البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد امین بزازی پور فرشی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: نظارت بر روند ساخت ‌و ساز واحدهای صنعتی و تعیین مهلت قانونی برای ساخت‌‌و‌ساز از سوء استفاده برخی افراد در فضای شهرک‌های صنعتی استان جلوگیری می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز اظهار کرد: تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزادسازی آن‌ها از برنامه‌های مهم شرکت است که با جدیت پیگیری می شود و واگذاری اراضی راکد به متقاضیان دیگر به روند ساخت ‌و ساز و اجرای طرح‌های صنعتی سرعت می بخشد.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف انجام تعهدات طرفین قرارداد، پس از دو مرحله ارسال اخطاریه و تجدید مهلت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل اختلاف و داوری اقدام می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: عدم دریافت پروانه ساختمانی و پروانه پایان کار، بدهی مالی، حق شارژ و گاز، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس، منعقد نشدن قرارداد و تحویل از جمله تخلفات طرفین قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که در جلسات هیأت حل‌اختلاف و داوری بررسی می‌شود.

انتهای پیام/م/۱۱۰۵/س/۱