استانها » البرز
کد خبر : 601760
یکشنبه - 16 دی 1397 - 15:35
استاندار البرز مطرح کرد

تعمیم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در البرز

استاندار البرز گفت: تعمیم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از زحمات قشر رزمندگان مورد تأکید است.

تعمیم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در البرز

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهارداشت: قدردان زحمات و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم و هرگز نباید این محبت و زحمات را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از عاشورای حسینی آغاز شده است، گفت: تأثیر و تداوم روحیه فرهنگ و ایثار در جامعه نیازمند فرهنگسازی درست است.

استاندار البرز بیان کرد: طبق آیات قرآن مجید افرادی که در راه جهاد گام بر می‌دارند نسبت به افرادی که در خانه‌ها هستند از فضیلت بیشتری برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مجاهدت کردند تا ما موفق باشیم، بیان کرد: این قشر برای حفاظت از انقلاب در راه خدا جهاد کردند.

شهبازی تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تعمیم داده شود و با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری درست می‌توان به این هدف، جامعه حقیقت پوشاند.

به گفته استاندار البرز خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان خو گرفته‌اند.

شهبازی تأکید کرد: لازم است قشر جوان با آرمان و اهداف هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و از این قشر رزمندگان الگوبرداری کنند.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از تریبون‌ها برای تبیین معنویات و ارزش‌های آن دوران، اضافه کرد: باید جانفشانی‌های یادگاران دفاع مقدس از این تریبون‌ها اعلام شود.

استاندار البرز در پایان با اشاره به اینکه باید جلسات اینچنینی با خروجی باشد، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی استان موظف هستند در رابطه با ترویج و توسعه تفکر انقلابی پیش قدم باشند.

انتهای پیام/و