تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 377577
دوشنبه - 15 مرداد 1397 - 16:09

تعمیر اورژانسی تلفن همراه، در هر مکان و زمان به صورت آنلاین

پیدا کردن یک تعمیرگاه قابل اطمینان برای گوشی کار آسانی نیست. در این زمینه یا باید از تجربه دیگران استفاده کنید یا دل را به دریا بزنید و گوشی را نزد یکی از تعمیرگاه‌ها در بازار رایانه ببرید.

تعمیر اورژانسی تلفن همراه، در هر مکان و زمان به صورت آنلاین

به گزارش پایگاه خبری ربیع،البته باید بگوییم راه سومی هم وجود دارد از جمله اینکه از تعمیرگاه بخواهید نزد شما بیاید و در مقابل شما کار تعمیر گوشی را انجام دهد.

به گزارش کالاسودا به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، این روزها با نوسانات در بازار ارز قیمت بسیاری از کالاها افزایش پیدا کرده است. از جمله این کالاها تلفن همراه است. در حال حاضر پیدا کردن تلفن همراه با قیمت مناسب به سختی امکان‌پذیر است. پس در این شرایط باید بیش از گذشته حواسمان به گوشی‌های همراهمان باشد.

راه آسان و مطمئن برای تعمیر موبایل

با این همه اما ممکن است با یک اتفاق ساده گوشی شما دچار مشکل شود. با توجه به بالا بودن قیمت گوشی در بازار بهترین کار این است که گوشی خود را به دست یک تعمیرکار بسپارید تا آن را درست کند. پیدا کردن یک تعمیرگاه قابل اطمینان برای گوشی کار آسانی نیست. در این زمینه یا باید از تجربه دیگران استفاده کنید یا دل را به دریا بزنید و گوشی را نزد یکی از تعمیرگاه‌ها در بازار رایانه ببرید.

تعمیر گوشی با سرویس های آنلاین

البته باید بگوییم راه سومی هم وجود دارد از جمله اینکه از تعمیرگاه بخواهید نزد شما بیاید و در مقابل شما کار تعمیر گوشی را انجام دهد. این راه از طریق سرویس های آنلاین امکان‌پذیر است.

کمتر از چند ساعت گوشی خود تعمیر کنید

شعار این سرویس«تعمیر گوشی در هر مکان و هر زمان» است. آن‌طور که توسعه دهندگان این سرویس می‌گویند، این سرویس تعمیر گوشی همراه شما را کمتر از چند ساعت در خانه، محل کار یا هر جایی که بخواهید در حضور خودتان انجام می‌دهد. همچنین تمام تعمیرات گوشی توسط این سرویس فرصت تست یک ماه نیز خواهند داشت.

مشاوره رایگان

قبل از شروع به استفاده از این سرویس شما می‌توانید از آن مشاوره رایگان نیز دریافت کنید تا قبل از اینکه تعمیرکار نزد شما بیاید راه‌های احتمالی دیگر نیز پیشنهاد داده شود. در واقع در قدم اول، بعد از ثبت درخواست در این سرویس، برای دریافت مشاوره یا راهنمایی با شما تماس گرفته می‌شود. سپس براساس زمان و مکانی که شما تعیین می‌کنید یک تعمیرکار نزد شما می‌آید و مقابل شما گوشیتان را تعمیر می‌کند.

تعمیر موبایل و تبلت

این سرویس علاوه بر گوشی همراه، تبلت دارای مشکل را نیز تعمیر می‌کند. قرار است به مرور زمان دیگر وسایل دیجیتالی دیگر نیز به این سرویس اضافه شوند.