تعامل شهرداری نجف آباد با صدا و سیما

در مسیر تقویت ارتباطات و همکاری‌های مشترک صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با شهرستان نجف آباد و پیرو دیدار و جلسه ۲۹ خرداد ماه مدیرکل و مجموعه صدا و سیما از نجف آباد، یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸، محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد دیداری با عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای در دفتر ایشان بعمل آورد کردند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در مسیر تقویت ارتباطات و همکاری‌های مشترک صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با شهرستان نجف آباد و پیرو دیدار و جلسه ۲۹ خرداد ماه مدیرکل و مجموعه صدا و سیما از نجف آباد، یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸، محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد دیداری با عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای در دفتر ایشان بعمل آورد کردند. در این برنامه که با بازید از بخشهای مختلف صد اوسیما همراه بود مهندس پزشکی ریاست شورای اسلامی شهرستان، مهندس پوراسماعیلی خزانه دار و حاج صادقیان دبیر شورای اسلامی شهر نجف آباد، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، و مدیران ارشد صدا و سیما استان نیز حضور داشتند.

در این برنامه بخشهای مختلفی نظیر استودیو پخش صدا، استودیو پخش تصویر، استودیو پخش خبر، تجهیزات دریافت و ارسال، امکانات پخش زنده، و بخشهای مختلف صدا و سیمای استان ذمورد بازید و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه و دیدار با اشاره به تجربیات قبلی همکاری مشترک شهرداری با صدا و سیما، از برنامه رادیویی نجف آباد سلام، اجرای زنده هشت بهشت و ناز نوروز بر گسترش این همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف و احیاء برخی تجربه‌های صورت گرفته همچون ادامه برنامه رادیویی نجف آباد سلام و داشتن سهمی از سیمای اصفهان و انعکاس هر چه بیشتر پتانسیل‌ها و امکانات شهرستان بحث و تبادل نظر شد.