استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 854679
یکشنبه - 21 مهر 1398 - 10:28
رییس اداره گازشهرستان سمنان عنوان داشت؛

تعامل شهرداری سمنان با دستگاه های خدمات رسان استثنایی است

مهدی مبارکی، رییس اداره گاز شهرستان سمنان در مراسم افتتاح گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرداری سمنان ضمن اعلام تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: تعامل شهرداری سمنان با دستگاه های خدمات رسان استثنایی است.

تعامل شهرداری سمنان با دستگاه های خدمات رسان استثنایی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی مبارکی، رییس اداره گاز شهرستان سمنان در مراسم افتتاح گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرداری سمنان ضمن اعلام تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: تعامل شهرداری سمنان با دستگاه های خدمات رسان استثنایی است.

مبارکی به وجود انسجام و هماهنگی های مناسب در اجرای پروژه های شهری در میان شهرداری سمنان و شرکت گاز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مدل همکاری و تعامل با دیگر دستگاه های خدمت رسان تقویت شود.

رییس اداره گاز شهرستان سمنان در ادامه اظهار داشت: حدود دو سال است شرکت گاز همه توان را برای گازرسانی به واحدهای پرمصرف صنعتی ،کشاورزی و…. گذاشته و اقدامات مناسبی در این ارتباط تاکنون انجام شده و حدود ۵ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته است.

مبارکی در پایان ضمن تاکید مجدد بر لزوم انسجام و هماهنگی گفت : مهمترین خروجی های این تعاملات سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های مشترک است که رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.