خبر پوششی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 199952
یکشنبه - 17 دی 1396 - 09:23

تعامل تأمین اجتماعی با کارفرمایان، به بقای واحدهای تولیدی کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به بخشش جرائم بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: این اقدام یک تصمیم ارزشمند از سوی سازمان تأمین اجتماعی است و در شرایطی که کارفرماها با مشکلات متعددی روبرو هستند، بخشودگی جرائم نوعی تنفس برای آن‌ها به حساب می‌آید.  وی در همین رابطه افزود: تعامل سازمان […]

تعامل تأمین اجتماعی با کارفرمایان، به بقای واحدهای تولیدی کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با اشاره به بخشش جرائم بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: این اقدام یک تصمیم ارزشمند از سوی سازمان تأمین اجتماعی است و در شرایطی که کارفرماها با مشکلات متعددی روبرو هستند، بخشودگی جرائم نوعی تنفس برای آن‌ها به حساب می‌آید.

 وی در همین رابطه افزود: تعامل سازمان تأمین اجتماعی با کارفرمایان در موضوع حق بیمه می‌تواند به بقا و فعالیت واحدهای تولیدی کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در عمل همه کارفرمایان متمایل به پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود هستند اما شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و کاهش تقاضا برای خرید محصولات باعث بروز مشکلات برای کارفرمایان شده است.

وی با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان و فعالیت بیش از ۸ هزار واحد تولیدی یادآور شد: در شرایط رکود اقتصادی استان اصفهان به لحاظ شرایطی که دارد، بیشترین آسیب را دیده است و کارفرمایان این استان نیز به مراتب با چالش‌های بسیاری روبرو شده‌اند.

سهل‌آبادی در پایان ابراز داشت: در شرایط فعلی جامعه، کاهش تقاضا و انباشت عرضه از یک طرف و بدهی بانکی، مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و حقوق کارکنان از طرف دیگر فشار را بر کارفرماها بیش از پیش ساخته است.

انتهای پیام/۲۰۷