تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 309875
یکشنبه - 6 خرداد 1397 - 18:07

تصویر جعبه Xiaomi Mi 8 منتشر شد؛ شایعات روی خط تایید

با انتشار عکس جعبه‌ی خرده‌فروشی پرچمدار بعدی شیائومی، Xiaomi Mi 8، بسیاری از شایعات پیرامون این گوشی مورد تایید قرار گرفت. دوربین دوگانه و حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از جمله‌ی موارد تایید شده است.

تصویر جعبه Xiaomi Mi 8 منتشر شد؛ شایعات روی خط تایید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،با انتشار عکس جعبه‌ی خرده‌فروشی پرچمدار بعدی شیائومی، Xiaomi Mi 8، بسیاری از شایعات پیرامون این گوشی مورد تایید قرار گرفت. دوربین دوگانه و حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از جمله‌ی موارد تایید شده است.

با این که همه می‌ٔدانیم که قرار است پرچمدار بعدی شیائومی، Mi 8 در ۳۱ می(۱۰ خرداد) به طور رسمی معرفی شود، ولی به دلیل حجم بالای اطلاعات و شایعات درز پیدا کرده، نمی‌دانیم که آیا همچنان چیزی هم برای معرفی در این مراسم مانده است یا نه. در جدیدترین نمونه، عکس جعبه‌ی خرده‌فروشی این محصول منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با این گوشی تایید کرده است.

چه اطلاعاتی از روی جعبه مشخص شده است؟
با این که تصاویر منتشر شده آنقدر هم واضح نیستند ولی در نگاه اول یکسری شایعات منتشر شده را تایید می‌کنند. پیکربندی اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی(نمونه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هم در شایعات قرار دارد) از جمله موارد تایید شده است. از ویژگی‌های دیگر می‌توانیم به وجود ماژول دوگانه GPS اشاره کنیم که در تصویر پایین به آن اشاره شده است. همچنان مشخص نیست که ماژول دوگانه GPS چه برتری به نمونه‌ی یگانه آن دارد ولی به زودی این مسئله را خواهیم فهمید.

با نگاه به عکس جعبه به وضوح می‌توان دوربین دوگانه‌ی گوشی در پشت را مشاهده کرد که یکی از آن‌ها به عنوان یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی معرفی شده است و این مسئله شایعات قبلی در این زمینه را تایید می‌کند. از موارد مشخص شده‌ی دیگر هم می‌توانیم به کابل USB-C و همچنین دانگل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم که نشان‌ از حذف جک ۳.۵ میلی‌متی در این گوشی دارد.

تقریباً تنها شایعاتی که همچنان تایید نشده‌اند را می‌توان به قرار داشتن سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر و سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی این گوشی دانست که برای دانستن آن‌ها کافی است که ۴ روز دیگر صبر کنیم.