تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 378184
سه شنبه - 16 مرداد 1397 - 12:07

تصویر بسته هدیه نوت ۹ دو روز پیش از رونمایی لو رفت!

به تازگی تصویری از جعبه‌ای که به‌نظر مربوط به نوت ۹ است لو رفته. این تصویر توسط یک کاربر بر روی فیس‌بوک قرار گرفته است و جعبه‌ای را که شامل لوازم جانبی گوشی نوت ۹ است و نام بسته اقتصادی روی آن درج شده است، نشان می‌دهد.

تصویر بسته هدیه نوت ۹ دو روز پیش از رونمایی لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی تصویری از جعبه‌ای که به‌نظر مربوط به نوت ۹ است لو رفته. این تصویر توسط یک کاربر بر روی فیس‌بوک قرار گرفته است و جعبه‌ای را که شامل لوازم جانبی گوشی نوت ۹ است و نام بسته اقتصادی روی آن درج شده است، نشان می‌دهد.

با این‌که تنها دو روز با رویداد رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۹ فاصله داریم و فکر می‌کنیم که همه چیز را می‌دانیم، به نظر می‌رسد که هنوز نیز چیزهایی هستند که از آن‌ها خبر نداریم. یک کاربر در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تصاویری را از یک جعبه مربوط به گلکسی نوت ۹ منتشر کرده است. این جعبه برای نوت ۹ است و یک جعبه با ارزش از لحاظ اقتصادی به حساب می‌آید. معلوم نیست این بسته در کدام کشورها قابل خرید باشد و آیا به صورت رایگان نیز می‌توان آن را تهیه نمود یا خیر.

همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید این بسته شامل یک هدفون وایرلس AKG با ارزشی معادل ۱۵۰ دلار، یک قاب شفاف نوت ۹، یک کابل USB (؟)، یک شارژر فندکی و یک عدد شیء نامعلوم با برند ۳M است. در تصویر می‌توان سبدهای خرید را مشاهده کرد، احتمالا این مکان یک انبار یا یک فروشگاه است. روی بعضی جعبه‌ها حتی نوشته‌های عربی وجود دارند.

هیچ اطلاعاتی از قیمت این بسته در دست نیست و معلوم نیست ۱۲۸ گیگابایت درج شده بر روی جعبه مربوط به چیست. ولی یک نوت ۹ ۱۲۸ گیگابایتی باید قیمتی درحدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار داشته باشد.