تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 357748
شنبه - 30 تیر 1397 - 18:11

تصاویر جدید پرچم دار سونی اطلاعات جدید را فاش کرد

تصاویر جدیدی از پرچم دار کمپانی سونی منتشر شد که این تصاویر علاوه بر ظاهر این گوشی بسیار قدرتمند قاب های شگفت انگیزی را نیز به نمایش می کشاند.

تصاویر جدید پرچم دار سونی اطلاعات جدید را فاش کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصاویر جدیدی از پرچم دار کمپانی سونی منتشر شد که این تصاویر علاوه بر ظاهر این گوشی بسیار قدرتمند قاب های شگفت انگیزی را نیز به نمایش می کشاند. در این تصاویر گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد ۳ با ظاهری زیباتر از نسخه قبلی و پرچم دار فعلی این کمپانی نمایش داده شده است و وجود قاب های رنگی کمپانی Olixar در این تصاویر نشان می دهد این کمپانی ژاپنی قصد دارد از این برند قاب های محافظ حمایت کند. تصاویر منتشر شده از همان ظاهر همیشگی گوشی های سونی پرده بر می دارد که کمی به روزتر شده است و موضوعی که عجیب است را می توان ساعت و تاریخ نمایش داده شده روی رندر دانست که سونی معمولا ساعت ۱۰:۳۵ را روی رندرهای رسمی خود نمایش می دهد و  این که تاریخ ۹ زمان رونمایی از این گوشی هوشمند است.

 توجه به انتظاراتی که از این پرچم دار داریم  به نظر می رسد این پرچم دار باز هم گران قیمت باشد و شایعات نیز Xperia XZ3 را با قیمتی در حدود ۹۸۸ دلار اعلام کرده است و با این شرایط به نظر می رسد سونی باز هم گوشی خود را بسیار گران تر از حد انتظار روانه بازار خواهد کرد که البته این سوال نیز مطرح می شود که چرا سونی گوشی های خود را با این قیمت روانه بازار خواهد کرد. اما به هرحال سونی برای گوشیهای خود در بخش دوربین امکاناتی را قرار می دهد که بسیار گران قیمت است و سوال اینجاست که چرا سونی یک نسخه سفارشی روانه بازار نمی کند که آن را به کاربران حرفه ایی در بخش عکاسی اختصاص دهد و پرچم دار خود را با قیمتی پایین تر روانه بازار کند.

اکسپریا ایکس زد ۳ ویژگی های بسیار جالبی دارد و کمپانی ژاپنی سونی برای  این گوشی هوشمند رزولوشن QHD پلاس را در نظر گرفته است  و صفحه نمایش با کیفیت ۵.۹ اینچی این گوشی هوشمند برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. دوربین اصلی Xperia XZ3 مشابه نسخه قبلی دارای دو لنز اصلی ۱۹ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسلی است اما در بخش دوربین سلفی باید انتظار یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی را داشته باشیم.

بخش جذاب تر ماجرا نیز باتری این گوشی هوشمند است و طبق ادعای این کمپانی ژاپنی باتری این موبایل ۳۱۸۰ میلی آمپر تا ۳۲۴۰ میلی آمپر خواهد بود. که برای این صفحه نمایش کاملاً مناسب خواهد بود. مدتی پیش نیز سونی بیان کرد که این شرکت از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد و رم نرم افزاری این پرچم دار نیز ۶ گیگابایت خواهد بود. با تمام این وجود می توان انتظار یک گوشی قدرتمند را از این کمپانی ژاپنی داشته باشیم اما به هر حال از سال ۲۰۱۳ به بعد طرفداران سونی روز به روز در حال کاهش است و باید دید سونی تا زمان عرضه این گوشی هوشمند برای افزایش فروش پرچم دار خود چه تدابیری را خواهد اندیشید.