استانها » البرز
کد خبر : 437243
دوشنبه - 26 شهریور 1397 - 22:26
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان البرز مطرح کرد

تشکیل شورای نظارت بر عملکرد کمپ‌ها اعتیاد به دستور استاندار البرز/برخورد قاطع با متخلفین در دستور کار است

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان البرز گفت: استاندار البرز به منظور بررسی روند عملکرد استان البرز دستور تشکیل شورای نظارت بر عملکرد کمپ‌ها ها را صادر کرد.

تشکیل شورای نظارت بر عملکرد کمپ‌ها اعتیاد به دستور استاندار البرز/برخورد قاطع با متخلفین در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مژگان رضازاده امروز گفت: با توجه به اهمیت درمان بیماران گرفتار در اعتیاد و پس از برگزاری جلسات متعدد در این زمینه که ماه جاری برگزار شد استاندار البرز برای نظارت‌بر مراکز ترک اعتیاد دستور تشکیل شورای نظارت‌بر کمپ‌ها را صادر کرد.
وی روند فعالیت ارگان‌های حاضر در شورای هماهنگی بر نظارت کمپ‌ها را مهم برشمرد و گفت : این شورا گروهی نظارتی و متشکل از افراد متخصصی است که از جمله آن‌ها می‌توان به سازمان بهزیستی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد.
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان البرز یادآور شد: طی این نظارت‌ها، ناظران بدون اطلاع قبلی و به صورت تصادفی مراکز را انتخاب کرده و جهت بازدید مراجعه می‌کنند که در این بازدیدها تمامی شاخص‌های موجود در دستورالعمل تعریف شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رضازاده تأکید کرد: حضور پزشک و روانشناس در این مراکز طبق قوانین باید اجرایی شود و داشتن مجوز از اداره بهداشت و رعایت استاندارهای بهداشتی از دیگر الزامات مورد بررسی خواهد بود.
وی در خصوص سازوکار برخورد با مراکز متخلف خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و بد رفتاری با بیماران اعتیاد و نادیده گرفتن شرایط جامعه هدف سازمان بهزیستی، طبق مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/