اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 942887
یکشنبه - 4 اسفند 1398 - 14:12
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان خبر داد:

تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در سازمان قطار شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: با توجه به اهمیت توجه به حفظ سلامت پرسنل، پیمانکاران، کارگران و مردم اصفهان، ستاد مقابله با ویروس کرونا در سازمان قطار شهری تشکیل شد.

تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در سازمان قطار شهری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا،  محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این ستاد با توجه به اهمیت حفظ سلامت پرسنل سازمان قطار شهری، پیمانکاران، کارگران و مردم اصفهان، با محوریت واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان قطار شهری و با اعضای حضور شورای معاونان و مدیران سازمان تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به تذکرات شهردار اصفهان، یکی از مهم‌ترین نکات در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تلاش در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بوده و سازمان قطار شهری در این زمینه اقدامات جدی عملیاتی کرده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تصریح کرد: این ستاد در دو بخش اداری و کارگاهی تشکیل شده و موارد در خصوص رعایت مسائل ایمنی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مد نظر آن قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اقداماتی نظیر تغییر نحوه حضور و غیاب پرسنل به سبب ضرورت خودداری از انگشت زدن و ضدعفونی کردن روزانه سازمان مد نظر قرار گرفته، ادامه داد: استفاده از محلول‌های ضدعفونی، آموزش پرسنل در خصوص رعایت موارد لازم، کاهش تجمع‌ها و موارد دیگر از جمله اقدامات مهم در این خصوص بشمار می‌رود.

بنکدار هاشمی افزود: دستورالعمل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای مقابله با ویروس کرونا به تمامی کارگاه‌های سازمان قطار شهری ارسال و برای مقابله با شیوع این ویروس تأکیدات جدی شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مقابله با شیوع این ویروس در سطوح مختلف در حال انجام است، افزود: بر اساس ابلاغ این سازمان، قرار است که در کارگاه‌های سازمان قطار شهری اصفهان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی تامین و در اختیار همه عوامل قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با عزم همه جانبه در دستگاه‌های مختلف، شاهد کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.