استانها » تولیدی » خبر دریافتی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 922557
دوشنبه - 23 دی 1398 - 16:51

تشریح آخرین اقدامات شهرداری منطقه یک در توسعه فضای سبز در سال جاری

شهردار منطقه یک آخرین اقدامات شهرداری منطقه را در حوزه فضای سبز تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد ترکمن با بیان اینکه این منطقه اقدامات موثری را تا پایان آذرماه (۹ ماهه سال جاری) در حوزه فضای سبز منطقه صورت داده است، افزود: از جمله بوستان هایی که در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت فاز ۲ بوستان پامنار در محله آذر ، بوستان عمار یاسر در انتهای بلوار ۷۰ متری عمار یاسر و بوستان اشراق در خیابان خوشرفتار می باشد.
وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است برنامه اجرایی در حوزه فضای سبز به چند دسته تقسیم می شود که شامل تکمیل،توسعه و بهسازی بوستان ها،ایجاد باغچه های فضای سبز در حاشیه معابر و نیز ایجاد تاسیسات لازم در نگهداری فضای سبز می شود که بر طبق این سرفصل ها اقداماتی به سرانجام رسیده است.
وی اظهار داشت: در سال جاری احداث بوستان در محل هایی همچون جنب پمپ بنزین مهرگان ، بلوار روحانی شمالی،کوچه یک محتشم و همچنین بوستان های شمشاد در کوچه ۴۲ بلوار ۱۵ خرداد و بوستان ممتاز در خیابان فراشاهی در دستور کار قرار گرفت که در برخی از آنها اجرای ابنیه به اتمام رسیده است و در مرحله اجرای تاسیسات است.
شهردار منطقه یک در ادامه گفت: چندین بوستان در سطح منطقه نیز نیز مورد توسعه، تکمیل و بهسازی قرار گرفت که از جمله آنها می توان به بوستان های ۱۹ دی، ، هاشمی ، مهدی و معلم اشاره نمود.